‘Handelspotentieel Turkije en omliggende landen’ Webinar

De stichting KvK kreeg de eer de eerste serie van “Trade Potentials Between Turkey and Neighbouring and Surrounding Countries en mogelijke kansen” conferenties af te trappen.

Enige honderden studenten (oftewel: future decision makers) observeerden in dit Zoom webinar gedetailleerde import/export gegevens tussen Nederland en Turkije. Verder: de noodzaak sectoren en generaties te verbinden en ‘out-of-the-box’ branding en marketing strategieën uit te werken in het belang van innovatieve ontwikkeling.

Het werd georganiseerd door Istanbul Commerce University met wie de stichting KvK een MoU ondertekend heeft. De moderator werd geleverd door het Research Center for Neighboring Countries and Regions.

Post A Comment

You must be logged in to post a comment.