LOKATIES

HET BETREDEN VAN EEN NIEUWE MARKT BRENGT KANSEN ÉN UITDAGINGEN.

Met kantoren in Rotterdam en Istanbul stimuleren wij ondernemers, startups, academische instellingen, NGO’s, opinieleiders en individuen om te profiteren van de uitgebreide zakelijke mogelijkheden die deze geweldige groeilanden bieden.

KENNIS- EN NETWERKPARTNERS.

Vertrouwen, relaties en reputatie opbouwen kost tijd. Deze investering heeft de stichting KvK reeds voor u gemaakt. Maak hier gebruik van tijdens uw orientatiefase met Turkije (marktonderzoek; bezoeken potentiële partners), tijdens productieproces (controle in Turks bedrijf) of in geval van miscommunicatie (conflict bemiddeling). Sinds de oprichting in 2013 zijn er talrijke bilaterale ontmoetingen, werkbezoeken en handelsmissies ondernomen. Sommigen zijn formeel vastgelegd in een Memorandum of Understanding.

INZETTEN VOOR DE STICHTING?

Geinteresseerd in een functie als vrijwilliger, expert of bestuurslid? De stichting is altijd op zoek naar ervaren Turks-Nederlandse ondernemers die zich met hart en ziel inzetten voor een goede handelsfacilitatie tussen Nederland/Benelux en Turkije. Contact.

OUR DIGITAL NETWORK

Het digitaal netwerk van de stichting KvK bestaat uit een indrukwekkende databank. Deze bevat ≈ 15.000 ‘verse’ Turkse en Nederlandse contactgegevens van startups, MKB, industrieën, regionale KvK’s en overheidsinstellingen uit vele sectoren. Staat uw bedrijf al in de Nederlandse database voor geïnteresseerde Turkse toeleveranciers?

LET’S TALK

GEREED OM DE VOLGENDE STAP TE ZETTEN?
REGISTREER NU EN ONTVANG HET NIEUWSTE TRENDRAPPORT.

Bel of mail
ons gerust!