Stichting Kamer van Koophandel Nederland – Turkije, Holland Door en Tarım Kredi Holding Samenwerking: Vooruitgang in Dimensies

Stichting Kamer van Koophandel Nederland – Turkije werkt samen met Holland Door, een van de toonaangevende sectororganisaties in Nederland, om activiteiten uit te voeren op gebieden die bijdragen aan de bilaterale handels- en investeringsbetrekkingen tussen Turkije en Nederland, voornamelijk in de landbouw- en voedingssectoren. Daarnaast hebben we een delegatie onder leiding van de heer Temel Tayyar Yeşil, voorzitter van de Raad van Bestuur van Tarım Kredi Holding, dat de dochterondernemingen van Tarım Kredi Cooperatives beheert, ontvangen op ons hoofdkantoor in Rotterdam. Dit bezoek markeerde een belangrijke mijlpaal in onze samenwerking.

Tijdens deze ontmoeting bespraken de Stichting Kamer van Koophandel Nederland – Turkije, Holland Door en Tarım Kredi Holding het groeipotentieel in de landbouw- en voedingssectoren en verkenden zij wederzijdse kansen. Onderwerpen zoals de introductie van Turkse producten op de Nederlandse markt, sectorale samenwerkingen en merkstrategieën werden grondig onderzocht.

Met als doel bij te dragen aan de duurzame groei van de handel tussen Turkije en Nederland en aan wederzijds voordeel, streeft de Stichting Kamer van Koophandel Nederland – Turkije naar het ontwikkelen van een sterke samenwerking met Holland Door en Tarım Kredi Holding. Deze samenwerking zal aanzienlijke bijdragen leveren aan de economische ontwikkeling en duurzame groei van beide landen.

In onze toekomstige inspanningen zullen we de samenwerking tussen de Stichting Kamer van Koophandel Nederland – Turkije, Holland Door en Tarım Kredi Holding verdiepen om de handels- en investeringsrelaties tussen Turkije en Nederland verder te versterken. Deze samenwerking zal ons voortstuwen naar een toekomst vol innovatie en samenwerking.