AGF HANDELSMISSIE: REIST U (WEER) MEE NAAR TURKIJE, OKT. 2022?

In oktober 2021 maakte onze stichting in samenwerking met RAAD International B.V. een enerverende handelsreis naar Turkije. De successen van onze deelnemers gedurende en na deze missie (video verslag) hebben ons gemotiveerd om in oktober 2022 opnieuw een handelsmissie te organiseren.
Ook u kan de uitstekende commerciële kansen ervaren die Turkije aan ondernemers biedt!
Het bestuur van de Stichting KvK Nederland – Turkije nodigt u van harte uit op 17 oktober 2022 mee te reizen. Vanwege de oorlog in Ukraine en de devaluatie van de Turkse Lira zien wij meer kansen voor de Turkse AGF. Laten we samen booming Türkiye ontdekken. Andere sectoren kunnen op aanvraag apart gefaciliteerd worden.
PROGRAMMA
Vertrek op zondag 16 oktober. Op maandag 17 oktober ontvangst door de Chamber of Commerce and Industry Mersin. Maandagmiddag, dinsdag, woensdag en donderdagmorgen B2B AGF ontmoetingen in Mersin en Antalya. Donderdag 20 oktober bezoek aan de InterFresh Eurasia beurs in Antalya met standhouders in de AGF en logistiek. Meer info.
Gedurende de reis creëert de Stichting Kamer van Koophandel Nederland – Turkije toegang tot een breed netwerk van Turkse ondernemers, telers, exporteurs, importeurs en ambtelijke instanties. U wisselt ervaringen uit met uw reisgenoten en Turkse ondernemers. U kunt aangeven welke (type) telers/ondernemers u wenst te bezoeken. Op deze manier ontmoet u gericht partijen en krijgt u nieuwe inzichten in de uitgebreide kansen die de Turkse AGF markt u biedt.
KOSTEN
Deze bedragen ± €2.200 incl. vluchten, hotels, lokaal vervoer, gids/tolk, lunch en diners. De mogelijkheden voor uw eventuele specifieke wensen nemen wij graag door tijdens een persoonlijk gesprek.
De stichting Kamer van Koophandel Nederland-Turkije bewaakt de kwaliteit, geeft toegang tot een groot Turks netwerk; TDTC in Istanboel organiseert en faciliteert ter plaatse met Nederlandstalige handelsexperts en RAAD International adviseert.
Interesse? Meld u aan onderaan deze pagina of stuur uw gegevens naar info@kvknederlandturkije.nl. Aansluitend nemen wij contact met u op. Eén ding is zeker: het wordt een fantastische reis met – naast de zakelijke activiteiten – ook voldoende tijd voor sociale interactie!