Bedrag

De stichting KvK laat bepaalde taken uitvoeren door aangesloten experts of vertrouwde commerciële dienstverleners nadat de externe aanvrager goedkeuring heeft gegeven en/of niet expliciet afkeuring heeft gegeven dat zijn gegevens worden doorgestuurd naar commerciële dienstverleners.

De stichting KvK kan zijn werk doen doordat wij niet afhankelijk zijn van de politiek van het moment. Wij ontvangen geen subsidie van de Nederlandse of Turkse staat. Tevens werken wij niet met betalende leden. De stichting KvK is een not-for-profit organisatie waarvan de vaste kosten worden betaald door de oprichter(s), die net als andere derden, tevens donateur(s) kunnen zijn. Neem contact op met de stichting om donateur mogelijkheden te bespreken.

Bel of mail
ons gerust!

ROTTERDAM

Stichting Kamer van Koophandel Nederland – Turkije
Goudse Rijweg 382
3031 CK Rotterdam, Nederland
T: +31 (0) 10 766 00 97
info@kvknederlandturkije.nl

ISTANBUL

Hollanda Türkiye Ticaret Odası Dernegi
Tomtom Mah. İstiklal Cad.
No: 189 Kat: 2 Daire: 3
Istanbul, Turkije