Quick Scan:
Een nieuwe markt veroveren is een hele kunst. Zeker in een land zoals Turkije, waar op een andere manier zaken wordt gedaan, dat heeft kennis en aandacht nodig. Voordat u het besluit neemt met uw producten of diensten de markt op te gaan, kunt u gebruik maken van de ervaring van onze mensen. Samen met u maken we een Quick Scan van uw specifieke case. Is uw bedrijf klaar voor Turkije? Is het product geschikt? Kan de organisatie het aan?

Multi-market Scan:
Wilt u eerst meer weten over uw specifieke markt of branche in Turkije, dan vergaart onze organisatie de relevante informatie voor u. Afhankelijk van de kennis die u al heeft, wordt er een onderzoek voor u gedaan die betrekking heeft op de informatie die u zoekt. We kijken naar het distributiekanaal, de concurrentie, prijsstelling, haalbaarheid, juridische en fiscale omgeving en specifieke markt of branchekenmerken. De informatievergaring vindt plaats op de manier die u kiest. Dat kan variëren van het meedoen aan een multi-market scan, het doen van deskresearch, het kopen van externe informatie tot het opzetten en uitvoeren van internet enquêtes. Maar het kan ook beperkt blijven tot het zoeken van adressen van mogelijke distributeurs.

Market entry strategy:
Er zijn heel veel verschillende manieren om tot een markt toe te treden. Of u nou kiest voor een lokale importeur, een eventuele lokale partner of joint venture, een overname van of een fusie met een lokaal bedrijf of dat u gewoon zelfstandig een bedrijf op richt. Bij ons kunt u terecht voor advies wat bij u bedrijf het beste past. Ook kunnen wij eventueel na een keuze zorgen voor de begeleiding bij het traject.

Consultant:
Soms is het noodzakelijk om iemands tijdelijke kennis in te huren binnen uw organisatie. Bij complexe projecten of intensieve marketingcampagnes kunt u één van onze experts tijdelijk inhuren of zoeken wij voor uw bedrijf de geschikte manager of projectleider. Maar ook op het gebied van marketing en bedrijfsadvies kunt u terugvallen op onze professionals ter plekke.